OlskBerapa banyak pengubah kotak 100 KVAKaedah buruk apa yang harus dicegah

  • masa pelepasan:2024-02-11 18:06:40
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:570
  • Penerangan pantas:

    Olsk,Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau

Kandungan artikel

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Segel kebocoran minyak

OlskApabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, ia dipanggil kehilangan tembaga.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan,OlskPengubah kuasa jenis kering 1250kva, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Apabila sampel minyak digunakan spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.


OlskBerapa banyak pengubah kotak 100 KVAKaedah buruk apa yang harus dicegah



Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Dengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China,OlskPengubah kuasa komersial, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

kaedah rata-rataPembuat pengubah jenis kering

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.


OlskBerapa banyak pengubah kotak 100 KVAKaedah buruk apa yang harus dicegah



Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

pelaburanBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu,OlskGrad isolasi penukar tenggelam minyak, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

OlskMaklumat produk lain
  • HengyangDefinisi model pengubah kuasaPerkembangan berpotensi

    HengyangDefinisi model pengubah kuasaPerkembangan berpotensi

  • Lapangan Terbang Munich-RiemPlatform angkat hidraulik tetapKebaikan dan keburukan dan cara meningkat

    Lapangan Terbang Munich-RiemPlatform angkat hidraulik tetapKebaikan dan keburukan dan cara meningkat

  • Lapangan Terbang Munich-RiemPemasangan paksi boarding hidraulikPerolehan hiliran melemah dan penghan

    Lapangan Terbang Munich-RiemPemasangan paksi boarding hidraulikPerolehan hiliran melemah dan penghan

  • XinleJembatan naik bimbit ForkliftCeramah Ringkas mengenai Perkara Yang Perlu Diperhatikan dalam Pem

    XinleJembatan naik bimbit ForkliftCeramah Ringkas mengenai Perkara Yang Perlu Diperhatikan dalam Pem

  • XinleHarga untuk membuka jembatan naik bimbitOperasi yang betul sangat penting

    XinleHarga untuk membuka jembatan naik bimbitOperasi yang betul sangat penting

  • XinlePembuat lif kecil villa rumah tanggaBagaimana pasaran membalikkan penurunan

    XinlePembuat lif kecil villa rumah tanggaBagaimana pasaran membalikkan penurunan

  • XinxiangDesign pengubah jenis keringBentuk industri memperhatikan standard

    XinxiangDesign pengubah jenis keringBentuk industri memperhatikan standard

  • Bandar OklahomaPlatform angkat hidraulik untuk memuatkanIa membawa lebih dari sekadar kepantasan

    Bandar OklahomaPlatform angkat hidraulik untuk memuatkanIa membawa lebih dari sekadar kepantasan

  • segera:Peringatan: Maklumat OlskBerapa banyak pengubah kotak 100 KVAKaedah buruk apa yang harus dicegah memberi anda OlskBerapa banyak pengubah kotak 100 KVAKaedah buruk apa yang harus dicegah oleh syarikat kami, perkhidmatan OlskBerapa banyak pengubah kotak 100 KVAKaedah buruk apa yang harus dicegah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk OlskBerapa banyak pengubah kotak 100 KVAKaedah buruk apa yang harus dicegah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian OlskBerapa banyak pengubah kotak 100 KVAKaedah buruk apa yang harus dicegah. OlskBerapa banyak pengubah kotak 100 KVAKaedah buruk apa yang harus dicegah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di OlskBerapa banyak pengubah kotak 100 KVAKaedah buruk apa yang harus dicegah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!